Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien.Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
- Flytta till Spanien? - Spanienforum hjälper skandinaver att hitta rätt bostad i Spanien (utan kostnad).
- Hyra ut bostad i Costa del sol? - Använd vårt formulär & få hjälp med uthyrningen. Luta dig tillbaka & inkassera hyresintäkterna.
- Ska du sälja din bostad i Spanien? - Använd vårt formulär för en bra svensktalande kontakt som kan hjälpa dig.
- Behöver du juridisk rådgivning som svensk i Spanien? - Använd vårt formulär för en bra svensktalande kontakt som kan hjälpa dig.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!
PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Men utbudet av linjer blir nog lägre. [...] Detta innebär troligen en minskad möjlighet att flyga till Spanien. Lägre utbud stigande priser för konkurrenterna.
Ett bra erbjudande
American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.
PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Ja fler har fått resorna annullerade i april hörde jag i går...en kompis kastade sig på Västerås...efter bara en liten tidFick mail i går kväll från RyanAir där de har anullerat vår resa i mars/april. Den i januari har jag inte hört något om (ännu).
Så även om det inte blir nedläggning så kommer det påverka resorna till Alicante, vilket är lite märkligt då de flighterna vanligtvis är proppfulla.
Ett bra erbjudande
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
Gjorde likadant. Ringde sedan kundsupporten och begärde återbetalning på Västeråsresan. Inga problem säger rösten i andra änden (som antagligen är i Indien eller åt det hållet). Det tar 5-7 dagar innan återbetalningen syns på mitt bankkonto säger den Indiska rösten. Under samtalet frågade jag två gånger om den senaste bokade resan (Västerås) fortfarande var bokad. Of course mister, bokningen kommer att finnas kvar.......Två dagar senar dyker det upp pengar på mitt konto som motsvarar både den inställda resan från Skavsta OCH Västerås! Loggar in på RyanAir:s hemsida och mycket riktigt var båda resorna borttagna. Bokar då nya resor och givetvis har då priserna gått upp!Ja fler har fått resorna annullerade i april hörde jag i går...en kompis kastade sig på Västerås...efter bara en liten tid
hade dom höjt priset på den...fast hon hann före![]()
Gjorde likadant. Ringde sedan kundsupporten och begärde återbetalning på Västeråsresan. Inga problem säger rösten i andra änden (som antagligen är i Indien eller åt det hållet). Det tar 5-7 dagar innan återbetalningen syns på mitt bankkonto säger den Indiska rösten. Under samtalet frågade jag två gånger om den senaste bokade resan (Västerås) fortfarande var bokad. Of course mister, bokningen kommer att finnas kvar.......Två dagar senar dyker det upp pengar på mitt konto som motsvarar både den inställda resan från Skavsta OCH Västerås! Loggar in på RyanAir:s hemsida och mycket riktigt var båda resorna borttagna. Bokar då nya resor och givetvis har då priserna gått upp!
Till saken hör att jag fick ett bekräftelsemail efter samtalet med Indiskan, som sa att reklamationen var godkänd pga. inställt flyg från Skavsta och beloppet var för en resa!
Ska inte gnälla mer. Har säkert flugit med Ryan hundra gånger och det här var första gången det strulade förutom två förseningar genom åren, vilket man måste tycka är helt ok.
/Rottweiler
Ett bra erbjudande
Nej dom kör hoppas jag, har iaf en biljett i slutet på januariHej, hur är det med SAS? Har de definitivt slutat köra från Arlanda direkt till Spanien? Annars är Norwegian att rekomendera.
Jojje