Min tanke är att bosätta mig permanent i Spanien om ca tio år då jag går i pension. Skulle vilja bo utanför turistorterna i ett mer "genuint spanskt" område och skulle gärna vilja ha tips om platser ni tror skulle kunna passa en som önskar sig följande: behagligt klimat och med det menar jag skapliga vintrar,vacker natur,gärna grönt o kuperat o med flod eller sjö i området.Väl med lite idèer om olika platser så bör man klart köra runt o känna in känslan.
Kanske man borde köpa något redan nu o sedan hyra ut tills det blir dags med flytten. Någon med erfarenhet o goda råd om detta?
Alla tips mottages med tacksamhet för det är en urskog av tankar o frågor som snurrar runt i hjärnan på mig o jag behöver skaffa mig så mycket fakta för att kunna få grepp om det hela.
Kanske man borde köpa något redan nu o sedan hyra ut tills det blir dags med flytten. Någon med erfarenhet o goda råd om detta?
Alla tips mottages med tacksamhet för det är en urskog av tankar o frågor som snurrar runt i hjärnan på mig o jag behöver skaffa mig så mycket fakta för att kunna få grepp om det hela.