Plåtslagare men kan mycket mer! Söker jobb :)

Diskussion i 'Arbete sökes' startad av Sy_Hooligan, 18 maj 2015.

  1. Sy_Hooligan

    Sy_Hooligan Ny medlem

    Blev medlem:
    1 december 2014
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag är Plåtslagare/Takläggare egentligen men har alltid jobbat med lite allt möjligt inom bygg och renovering. Senaste stora projekten jag har vart med på är Tele2 Arena där jag var en utav dom som såg till att saker blev gjort på ett korrekt sätt, Jag har nästa alltid jobbat med "problemlösningar" på alla byggen jag vart på, inte för att jag har ansökt om sådana jobb utan för att mina kollegor vänt sig till mig när dom står idelösa, vilka uppgifter jag mer än gärna tar emot.

    Vi seglade från Sverige 2014 med riktning söderut mot Australien men fastnade i Barcelona i Okt 2014 p.g.a att Min fru fick ett drömjobb ( inridare och utbildning utav hästar) men dom har inte råd att ha henne kvar och vår son 6år bör börja skolan snart ( Vi tänker på dom svenska skolorna i södra Spanien) så vi tänkte segla söderut och hoppas på det bästa.

    Och med det är Inlägget så hoppas jag att någon kanske vet något eller någon som behöver lite hjälp med renovering utav hus/lgh eller tak..

    Ps.Även min fru söker jobb ( Har jobbat som Ekonom på en stor Bygghandel (Finsk ägt) Utan att promota namnet.. Och har även jobbat som ridskolelärare och är en riktigt bra hoppryttare.

    Vänliga hälsningar
    Johnny 35år
    Körkort ( egenbil här i Spanien)
    Svenska-Engelska och studerar spanska så fort tid finnes.

    Vet någon något så svara gärna eller maila oss på [email protected]
    vi har även en blogg som heter Sy Hooligan ..
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Sy_Hooligan

    Sy_Hooligan Ny medlem

    Blev medlem:
    1 december 2014
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0

Dela sidan

Laddar...