Personlig assistent till Playa del Ingles sökes

Diskussion i 'Tjänster utföres/sökes!' startad av Blixten31, 7 september 2016.

  1. Blixten31

    Blixten31 Ny medlem

    Blev medlem:
    7 september 2016
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Sugen på att göra någonting nytt? Söker nu en personlig assistent till min mamma. De bor i en bungalow centralt i Playa del Ingles och stannar där till mitten av maj för att sedan vara i Sverige de varmaste sommarmånaderna.

    Min mamma är 70 år och sitter i rullstol, har svårt med balansen och minnesstörning efter en bakteriell hjärnhinneinflammation. Hon behöver hjälp med allt från att klä på sig, duscha, toalettbesök och att få mat på bordet. Hon bor med min pappa som hjälper henne efter bästa förmåga men då krafterna tryter hos honom behöver de få hjälp på plats.

    Min mamma sover stor del av dagen så de behöver primärt hjälp på morgonen och kvällarna. Pappa kommer att uppskatta sällskapet att ha någon att prata med. Du kan gå till stranden, hänga vid poolen eller varför inte plugga spanska på dagarna när hon sover. Du får eget rum, gemensam dusch och wc.

    Du har med fördel jobbat inom vården eller hemtjänsten och tycker om att ta hand om andra. Ser i första hand kvinnliga sökanden. Ålder av mindre betydelse.

    Tillträde omgående.
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Jobb2016

    Jobb2016 Ny medlem

    Blev medlem:
    4 oktober 2016
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Ansökan!

    Hej!
    Vet inte om det är direkt till dig/ Er jag skriver just nu; så för integritetens skull ber jag Er att återkomma till mig på
    mailadress: [email protected]

    Mvh Therese
     
  4. Livskraft2

    Livskraft2 Ny medlem

    Blev medlem:
    16 oktober 2016
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej! Jag är en erfaren kvinnlig personlig assistent 50+ med goda referenser. Intresserad av att ha kontakt med er för att höra om det fortfarande är aktuellt.
    Kontakt [email protected]
     
  5. Marichelle

    Marichelle Ny medlem

    Blev medlem:
    11 mars 2017
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej
    Mercedes Örnerfors heter jag, är 58 år, kreativ, konstintresserad, tränar regelbundet på gym, är empatisk, glad och positiv person.
    Jag är född i Spanien, Madrid, flyttade till Sverige 1980.
    Jag är undersköterska och har jobbat som personlig assistent sen 2005 och älskar och jobba med människor.
    Jag har stor erfarenhet av detta jobb och har jobbat med olika kunder med olika behov.
    Jag har mycket goda referenser
    Jag letade efter personlig assistent jobb i Spanien och hittade detta, ni kanske inte är intresserade av ny personal nu
    eftersom detta var ett tag sen ni sökte...men jag kände att jag ska höra av mig till er iallafall därför att det låter som detta jobb skulle passa mig så bra:)
    Jag hoppas att jag får ett svar i vilket fall, så jag vet att ni fått detta
    Mvh
    Mercedes Örnerfors
    Mobilnummer: 0733561800
    Mailadress: [email protected]
     

Dela sidan

Laddar...