Paella panna

Nerja33

Ny medlem
Efter besök hos AYOS i nerja, har jag nu bestämmt mig för att köpa en egen paellapanna som ska användas flitigt i sommar.

Ska man köpa en panna från spanien som skickas hit ( fraktkostnad ?) eller var hittar man pannor i sverige?

mvh

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hur stor ska pannan vara? Du kan ta en ganska stor panna som handbabage... Stoppa den i en större rutig plastkasse frán en China Bazar (favorit! :D) och du kan säkert fá med annat oxo...

Befinner mig i Sverige just nu Rinconada, smart förslag annars :) :)

Tack för förslaget Nalle men eftersom fraktkostnaden till Sverige blev dyrare än själva pannan så känns det inte så lockande…..

Hittade tillslut en webbutik inom sveriges gränser som jag redan beställt en paellapanna från, www.optimumcooking.com

Nya trådar

Back
Toppen