Opel astra säljes billigt

Diskussion i 'Säljes' startad av Porro, 25 september 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Porro

    Porro Ny medlem

    Blev medlem:
    11 april 2010
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    0
    Är du i behov av en fungerande bil men inte så mycket mer än så?
    Jag har en opel astra i bruksskick, matt i lacken annars ser den väl okej ut.

    Har själv ägt bilen i ca två år och kört till och från sverige två gånger.
    Nyligen bytt olja och oljefilter.

    Bilen är från 1999 om jag kommer ihåg rätt, drar väldigt lite bensin, är en så kallad ekonomimotor i den, 1.6 med 16 ventiler har jag för mig.

    Bilen är skattad, besiktad och försäkrad.
    Pris med transferencia 800 euro, det är hälften av vad jag gav för två år sedan.

    Säljes endast pga jag har två bilar varav den andra är större och fyller mina behov lite bättre.

    Skicka ett PM här på forumet.

    Kan ev. bytas mot något kul, ge förslag!
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. olosaus

    olosaus Ny medlem

    Blev medlem:
    2 november 2014
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Opel Astra

    Hej,

    Är bilen spansk registrerad eller svensk??
    Ganska viktigt att veta.

    Häls/Owe
     
  4. Porro

    Porro Ny medlem

    Blev medlem:
    11 april 2010
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    0
    Spanskreggad men har bestämt mig för att behålla den, efter att ha kört runt i olika skåpbilar så märkte jag att det var rätt praktiskt med en mindre bil också

    Så den här tråden kan tas bort!
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

Laddar...