Nya höghus i Torrevieja

Preciosa

Veteranmedlem
...vid Sinforosaparken och Playa del Acequión:
https://www.spaniaidag.no/2019/05/16/slik-blir-torreviejas-nye-skyline/
HÖGHUS Sinforosa.jpg

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Tomtem vid playa del cura har ocksà tillstànd. Med detta sagt sà har byggfirman inte genomfört sin geologidka studie annu, sà vi fàr väl se vad som händer där

Hej!
Menar du där nära (innan) Curva de Palangre? "Någon" sa till mig att det skulle bli bara 5-vånings häromdagen :)

Hej!
Menar du där nära (innan) Curva de Palangre? "Någon" sa till mig att det skulle bli bara 5-vånings häromdagen :)

Innan eller efter, beroende pà var man kommer ifràn ;) Men ja. det är den enda tomten som finns kvar där, 29 vàningar kan man bygga där, Don Sento fràn Elche är byggfirman. Samma koncept här som pà Doña Sinforosa, x antal procent (antagligen 50) màste vara hotel

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
De måste skämta. En prislapp på €2.030.000-€4.312.000 för en lägenhet på 77-85 kvadrat i Torrevieja? Det verkar väldigt, väldigt optimistiskt. Och då har de inte ens vågat skriva ut vad priserna är för de två översta våningarna.

Ser ju väldigt fint ut,äntligen bebyggs denna skräptomt och ser framemot en uppsnyggning då jag själv bor på stranden Playa Acequion

De måste skämta. En prislapp på €2.030.000-€4.312.000 för en lägenhet på 77-85 kvadrat i Torrevieja? Det verkar väldigt, väldigt optimistiskt. Och då har de inte ens vågat skriva ut vad priserna är för de två översta våningarna.
Det Är priserna om du köper hela vàningen, det Är 5 lghtr pà varje vàning.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

Ok, även om priserna fortfarande förefaller höga är de ju betydligt mer rimliga om man i snitt dividerar dem med fem. Jag har nog aldrig sett en mäklarannons där man säljer ut hela våningsplan förut. Är jag bonnig, eller vad?

Ok, även om priserna fortfarande förefaller höga är de ju betydligt mer rimliga om man i snitt dividerar dem med fem. Jag har nog aldrig sett en mäklarannons där man säljer ut hela våningsplan förut. Är jag bonnig, eller vad?

Hahaha! Tror nog att den norska firma som (enligt dem) fàtt exklusiv säljrätt riktar sig mot investerare. Blir naturligtvis eftertraktade i uthyrningssyfte. Sen kan man ju fràga sig hur mycket man fàr tillbaka genom at hyra ut 12 veckor om àret.

Nya trådar

Back
Toppen