Nya bud från Ryanair

Diskussion i 'Flyg' startad av mixt, 15 maj 2018.

Tags:
  1. mixt

    mixt Känd medlem

    Blev medlem:
    3 november 2014
    Inlägg:
    1.001
    Mottagna gillanden:
    276
    Fönstret för att boka gratis sittplats vid online incheckning krymper allt mer. Om jag fattar det rätt är det bara två dygn som gäller mot tidigare en vecka (om jag minns rätt).

    Det beror säkert på att allt fler drivits till att köpa dedikerade sittplatser och därmed blir det färre platser kvar för friåkarna. Naturligtvis en inkomstkälla för Ryan, men lite störigt är det allt, som flygkonsument.

    Snart är det nog bara mittstolarna kvar för friåkarna

    Please note that for all flights from June 13th 2018 onwards, standard (free) online check-in will be available from 48 hours to 2 hours pre-departure. Customers who choose not to reserve their preferred seat, can check in online or on the mobile app free of charge from 48 hours to 2 hours pre-departure and will be randomly allocated a seat. (See Terms and Conditions below)

    All Ryanair customers may buy a reserved seat online, both on the Ryanair.com website and mobile app from the time of booking up to 2 hours pre-departure and these customers can check in online anytime they so wish between 60 days to 2 hours before the scheduled departure time of their flight.
     
    Sharky gillar detta.
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Sharky

    Sharky Känd medlem

    Blev medlem:
    28 februari 2011
    Inlägg:
    1.520
    Mottagna gillanden:
    355
    Suck , de hittar på..... såg på andra ställen att folk klagade som veckoturister inte på ett enkelt sätt kan skriva ut boardingkorten. Vågar man lite på att ha kortet i mobilen? Tur att man har skrivare.....
     
  4. RochA

    RochA Aktiv medlem

    Blev medlem:
    2 november 2014
    Inlägg:
    100
    Mottagna gillanden:
    52
    Jag brukar ha det i Ryanairs app. Dessutom lägger jag till det i Wallet (iPhone) och mailar bild på alla boardingkort till frugans mobil så vi har 2 exemplar ifall att det skulle hända något med ena telefonen.
     
    Sharky gillar detta.

Dela sidan

Laddar...