Ny Walt Disneybutik öppnar på Gran C

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Man kan ju undra hur pass seriösa Spaniaavisen är, Det fanns en disneystore i Palma för mer än 10 àr sedan, finns fler nu. Det finns ocksà i Alicante, Murcia och Valencia. Finns nog pà fler ställen ocksà.

Man kan ju undra hur pass seriösa Spaniaavisen är, Det fanns en disneystore i Palma för mer än 10 àr sedan, finns fler nu. Det finns ocksà i Alicante, Murcia och Valencia. Finns nog pà fler ställen ocksà.

Mm..vaya men jag tror ju på tidningarna och lägger in så
mycket info jag kan och :vissla:

Men..lite förklaring finns i denna danska Disney-sida ang Disneystores,
sista meningarna också skriver lite om World of Disney...
OBS! Hittade inte den danska sidan men den förklarade att Disneystores i princip¨
var som franchise och Walt Disney vill nu köpa tillbaka sitt koncept
och öppna egna butiker..

Blev man klokare av det :eek:

Detektiv P :cheeky

Last edited:
Mm..vaya men jag tror ju på tidningarna och lägger in så
mycket info jag kan och :vissla:

Men..lite förklaring finns i denna danska Disney-sida ang Disneystores,
sista meningarna också skriver lite om World of Disney...

Blev man klokare av det :eek:

Detektiv P :cheeky

Nej inte ett dugg... ;)

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Nya trådar

Back
Toppen