Ny i Almuñécar

Diskussion i 'Granada' startad av Kashmira, 15 mars 2014.

  1. Kashmira

    Kashmira Medlem

    Blev medlem:
    2 januari 2010
    Inlägg:
    32
    Mottagna gillanden:
    0
    Hejsan!
    Jag har varit medlem i 4 år, men har inte gjort några egna inlägg utan bara surfat runt och läst vad andra skrivit, vilket har varit otroligt lärorikt. Jag och min man har fått många tips inför att vi äntligen bestämde oss för var vi ville köpa. Det roliga är att vi började vår virtuella resa i Almuñécar och har sedan tagit oss runt i princip hela Spanien innan vi insåg att vi redan från början hade hittat det ställe som har allt det vi efterfrågar:)

    I vår familj älskar vi beacher, strandpromenader, städer, skidåkning, ridning, vandringar, cykling, klättring, dykning, restauranger, o s v och som sagt i Almuñécar m omnejd hittade vi allt.
    Med 7 personer i åldrarna 19år - 55år är det många olika önskemål som ska tillfredsställas. Alla i familjen älskar inte allt, men alla älskar något :):)

    Nu är vi med radhus och förhoppningsvis kan vi nu bidra med svar på frågor från andra, men jag vet också att vi fortfarande kommer att behöva fråga en massa själva! Det är verkligen mycket att hålla reda på! Som tur är har vi ett bra ombud som orkat svara på alla våra hundratals frågor som vi mailat när de poppat upp i huvudet thumb

    På återhörande!
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Citronen

    Citronen Ny medlem

    Blev medlem:
    19 oktober 2014
    Inlägg:
    9
    Mottagna gillanden:
    0
    Bo i Almunécar

    Hej Kashmira!
    Jag fastnade också för Almunécar vid mitt första besök där för några veckor sedan, nu funderar jag på att hyra ut min lägenhet i Sth och flytta ner. Kan du ge något tips på hur jag ska hitta en tvåa i centrala stan? Kanske några veckor att börja med sedan för gott, är pensionär med husdjur.
     
  4. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    T ex, sidor som segundamano.es har lägenheter till uthyrning (och till salu).. De täcker hela Spanien.
     

Dela sidan

Laddar...