Nu är vi här :)

Nellie

Ny medlem
Äntligen är vi här :) har nu varit här i en vecka och dottern har inget ont alls längre thumb (hon har reumatism). Idag har jag varit på banken och fått bankkonto, internetbank och visakort (eller, kortet kommer på fredag). Känns som att man har en mer personlig kontakt här med sin bankman, så jag hoppas det blir bra.

Älskar Los Narejos spainsmile

Kram till er alla!

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Kram till er alla! Dej, J, vovarna och barnen. Helt rätt med banken. Min bankman (kvinna) i banken huset bredvid hjälper mig med allt. Kom en räkning som jag hade glömt att sätte kvar pengar till. Då ringer hon och berättar detr så att allt blir OK.

Som fyrbarns-( Kanske 5) pappa kan man inte låta bli att fälla en tår när man hör om din lyckliga 10-åring.

En gång till: Lycka till!

Göran i Mijas Pueblothumb

Last edited:
Kul att det börjar falla på plats. Har följt din blogg och kommenterat lite, det är jag som har reumatism. Härligt att din dotter mår bättre =)

Vad roligt att höra från dig! Grattis! Jag har oxo följt din blogg och undrat varför där inte finns nya inlägg. Men iofs har jag förstått att det har varit mycket med det jordiska.
Toppennyhet att dottern mår redan nu bra. Håller tummarna att det blir så även i fortsättningen. Lycka till med det nya livet :)

Vad kul att allt gick bra och skönt att dottern mår bättre.
Hur gick det för din man att köra ner? Fixade hundarna bilturen?
Vad är adressen till din Blogg?
Min man kommer att köra ner med vår bil o hund på fredag och jag med dotter ska flyga ner den 1 september :)

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Vad kul att allt gick bra och skönt att dottern mår bättre.
Hur gick det för din man att köra ner? Fixade hundarna bilturen?
Vad är adressen till din Blogg?
Min man kommer att köra ner med vår bil o hund på fredag och jag med dotter ska flyga ner den 1 september :)

Tack!
Det var jobbigt för honom att köra ner. De var 2 förare och körde i ett sträck.
Vi lät hundarna vara kvar i Sverige och så ska jag hämta dom i slutet på augusti med flyg istället.
Det är http://nellieojag.bloggplatsen.se/
Spännande!!!

Nellie, kan du inte berätta mer om din mans färd ned med bilen. Förstod att det var han och en till och de åkte i ett streck.

Hur lång tid tog det, hur långt körde de, vilken väg genom Europa, vad kostade det...?

Vår plan är väl eg att åka från Stockholm och ned till Fuengirola men att även ta det som en semester, min man vill gärna åka förbi Normadie och se kuststräckan där D-Day utspelades. Jag ser gärna Normadie igen, det är underbart där.

Nya trådar

Back
Toppen