Nu är det jul igen...

Diskussion i 'Madrid' startad av Monica, 8 oktober 2011.

  1. Monica

    Monica Ny medlem

    Blev medlem:
    26 maj 2008
    Inlägg:
    138
    Mottagna gillanden:
    2
    Nja, lite överdrivet kanske, men jag vill passa på att göra reklam för Skandinaviska Julbasaren i Madrid som hålls den 27 november i år:
    http://www.bazar.sacinom.tk/

    En trevlig tillställning med ca 1500 besökare varje år. Allt överskott går till välgörenhet inom Comunidad de Madrid, och i år tänker i alla fall jag tanka upp med många svenska matsvaror i och med IKEAs nya inställning till saker och ting.

    Alla är varmt välkomna om ni har vägarna förbi!

    Mvh
    Monica
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Bra initiativ! Jag önskar er lycka till så att ni håvan in mycet pengar. Berätta gärna hur det gick sedan.
     
    pozuela gillar detta.
  4. PeterLarsson

    PeterLarsson Ny medlem

    Blev medlem:
    17 februari 2008
    Inlägg:
    245
    Mottagna gillanden:
    9
    Instämmer med rinconada, hoppas verkligen att det går bra. Skulle vara kul om man kunde komma förbi en sväng.
     
  5. Monica

    Monica Ny medlem

    Blev medlem:
    26 maj 2008
    Inlägg:
    138
    Mottagna gillanden:
    2
    Vill bara repetera mitt meddelande igen. För nu är det dags. Basaren hålls alltid första advent och på söndag den 25:e är det dags. Välkomna alla som har vägarna förbi. All information finns här:
    http://www.bazar.sacinom.tk/

    Alla inkomster går till välgörande ändamål!
     

Dela sidan

Laddar...