Nattklubbar centralt i Torre

Perra

Medlem
Hola!

Någon som har koll på vart det finns hyggliga nattklubbar centralt i Torre, gärna när Cura? Jag har varit på några nere mot piren(Apolo/Heraclio & Ramón y Cajal) med mer att önska. Men nu läser jag i en annan tråd och får höra att det finns/funnits upp mot las Habaneras?

Någon som har koll?

Jag har lyckat dragit ihop en "gubbresa" för tio man och någon "lokal" måste prompt besökas:)

Preciosa, du kanske kan följa med och guida?;)

/ Pedro

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hola Perra!
Du har humor. Gubbresa med 32-42-åringar :D
Nej det skulle jag aldrig ta på mig ansvaret för...
Har sett tillräckligt på alla charterresor man varit på. Skulle
kunna skriva en hel bok om killresor :cool: Flera förresten...

Nej jag vet inte om det finns kvar nattklubbar där på Habanerasgatan
Var ju ett bråk med att grannar blev störda...kanske t.o.m fick
ersättning fick jag höra i dag. Kanske nån annan vet?
Spelhall tror jag finns. Ni fikade ju på baksidan där en gång, på
Vicente Blanco Ibañes...Lokalerna verkar ha utgång på båda sidor.

Få se om du får bra svar, dvs att det inte finns några :D

Ciao P redface

Hola! De mest välbesökta klubbarna ligger inte i stan (enligt tonåringen som bodde och jobbade i Torre hela sommaren). Finns en vid Los Locos (222) samt 3-4 st i industriområdet vid vattenlandet Aquopolis (?) som man kommer till innan man korsar N332:an vid Habaneras köpcenter och Carrefour. Gubbarna rekommenderas dock att ta lång sovmorgon så att de orkar vara uppe länge. Folk börjar dyka upp på klubbarna först efter 2 på natten. Innan dess är det tomt. ;)

//S

Hola vi bor inte så långt ifrån 222 och våra grabbar 28 26 o 23 har bott på 222 när dom varit nere, tydligen har dom nåt för alla, dock var det stängt nu i augusti när dom var ner ,så något har hänt,en leksaksaffär stänger väl inte i december??

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Det finns en Irländsk bar som heter Genius nere i Casa grande (iofs inte särskilt centralt) men de brukade ha bra musik och bra atmosfär för oss som inte är 25. Pacha (stort diskotek och en av spaniens mest kända kedjor) ligger inte sà làngt därifràn, fast medelàldern pà Pacha överstiger nog inte 25. Dunka dunka musik.

Mullins Bar, Irländsk bar pà Caballero de Rodas nere vid Maria Asuncion parken. Min favorit

Har sett tillräckligt på alla charterresor man varit på. Skulle
kunna skriva en hel bok om killresor Flera förresten...

---------------
skriv boken! Please...
:)

Tack för tipsen sule01, Nalle & Åsa51.

222an hade jag planerat, men senast när jag var nere(slutet av augusti), så berättade taxichauffören att 222 hade serverat alkohol utan tillstånd/"sin licencía" om jag förstod honom rätt på spanskspråket. Antar det var därför, Åsa51, det var stängt när de var där sist:(

Rinconada och Preciosa, ni får inte blanda ihop oss med 20-åriga engelskmän!! Vi är ju 10st stiliga svenska gentlemen alla av modell "svärmorsdröm":p

// Pedro y amigos

Så synd att jag inte är där då. Jag skulle kunnat bli "svärmor"... :)

Men fortfarande intresserad att veta Preciosa skulle kunna förtälja i sin bok.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

Nya trådar

Back
Toppen