Mobil abonnemang eller kontantkort!

Amir Hosseinian

Ny medlem
Hej,
Jag skulle vilja koppla en eller 2 övervakningskameror i min lägenhet för att kunna se om allt är ok. jag har undersökt att ha Fiber eller Wifi bredband men de kostar typ 25€/mån.
Jag tänkte skaffa mig ett mobilabonnemang och koppla den till en mobil telefon, då kan jag använda Skype för att kunna se allt genom mobilens kamera och kameran laddar jag med solcell, vilket innebär jag inte behöver ha el i huset heller.
Min fråga är vad kan jag har för abonnemang eller kontantkort för att kunna ha ca 5-10 GB/mån?
Vad kostar dem?
Stort tack för era svar.

Last edited:

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
https://tiendaonline.orange.es/tarifas/movil/tarjeta-prepago?internal_source=orange&internal_medium=header&internal_term=cabecera cliente prepago pasate contrato&internal_campaign=movil

15 GB (5 GB+ 10 GB de regalo)
8,95 euro.
Gåvan är en kampanj, så därefter bara 5 GB. Läs det som brukar vara finstilt (väldigt små bokstäver).

Det finns ett antal olika taxor och det går att byta taxa. Den man valt förnyas automatiskt, om man har tillräckligt mycket pengar insatta. Man måste ladda någon taxa ungefär minst 1 gång per år, för att kortet inte skall sluta fungera.

Jag glömde bort. Man kan sätta in pengar på kontot, om man ej är i Spanien, här.
https://topup.orange.com/
Orange är verksamma i ett flertal länder och denna fungerar för alla.

Last edited:

Nya trådar

Back
Toppen