Mataffärer?

Enligt många mäklare är det SÅ nära till olika supermarkets/mataffärer i Orihuela costa och i området runt Zeniamar/la Florida och jag hittar inte en enda.

Jo, Lidl nere vid gocarten.

Bilderna från google maps är, gissar jag på, minst 3 år gamla.

Så, vilka bra mataffärer finns i detta område? Någon som vet?

graciass

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Mataffärer

Enligt många mäklare är det SÅ nära till olika supermarkets/mataffärer i Orihuela costa och i området runt Zeniamar/la Florida och jag hittar inte en enda.

Jo, Lidl nere vid gocarten.

Bilderna från google maps är, gissar jag på, minst 3 år gamla.

Så, vilka bra mataffärer finns i detta område? Någon som vet?

graciass

Det finns hur många som helst. Den största är Al Campo i Zenia Boulevard. Längre ner mot La Zenia finns en Lidl och en Mercadona. Efter marknadsgatan i Playa Flamenca finns en Mercadona till. Vidare en supermarket som heter SuperCor nästan intill det Lidl du hittat. I början på Villa Martin finns också en skaplig supermercado. Två Comsumbutiker finns. En i Punta Marina och en vid La Zenia rondellen. Så nog räcker detta. happy

Hola,

Om det gäller Zeniamar/La Florida, så finns den närmaste butiken i "La Florida centrum".
Jumerca Supermercado med stort sortiment, en bra charkuteridisk och en hel del skandinaviska varor m.m.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Jag vet inte om Bing Maps visade rätt plats.

Gå in på Google maps och ange koordinater:
37.946482, -0.731379

eller
ange adress
Calle Libra 40, Orihuela

Om du sedan går över till "street view" så ser du butiken där.

happy

:sol:

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

Glöm inte Carrefour som ligger nere vid 332:an mellan rondellerna i Punta Prima och La Mosca. Den är ju relativt stor.

Nya trådar

Back
Toppen