Möbel affärer

JennyL

Ny medlem
Hej,

Vi har köpt lägenhet i Almunecar och ska så fort renovering är klart börja köpa alla möbler. Jag undrar om det är någon som har något bra tips på affärer för just möbler i Almunecar med omnejd ? Ikea i Malaga vet jag finns, så det får bli en tur dit men det skulle vara roligt med lite andra tips på bra affärer med bra priser :):):)

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Känner ej området , men det mesta Spanska möblerna jag sett har varit klumpiga fula enligt vår smak och dyra! Därför vallfärdar många till IKEA.

Det har funnits iaf följande affärer.
Mavil: Av. de Europa 7 y 16
Arena:Av. Andalucia 28
Loga: Av. Costa del Sol 31

Ska också köpa inredning i Almuñécar

Hej,

Vi har köpt lägenhet i Almunecar och ska så fort renovering är klart börja köpa alla möbler. Jag undrar om det är någon som har något bra tips på affärer för just möbler i Almunecar med omnejd ? Ikea i Malaga vet jag finns, så det får bli en tur dit men det skulle vara roligt med lite andra tips på bra affärer med bra priser :):):)

Hej Jenny!
Vad roligt med fler Almuñécar-bor här:)
Vi har också nyss köpt bostad i Almuñécar och åker ner nu på lördag för 10 dagars fix. Vi köpte huset med möbler och en del vill vi ha kvar, men en del vill vi INTE ha kvar! Den här resan blir det mest planering inför vad vi ska inskaffa när vi målat klart, så jag tänkte kolla upp vad det finns för möbel- och inredningsaffärer i stan och i närmsta omgivningarna.
Jag kan meddela dig vad jag hittat när jag kommer hem till Sverige igen:)

Eller renoveringen kanske redan är färdig så ni är på väg ner nu?

mvh Katarina

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Nu har jag varit i Almuñécar och inventerat i alla möbelaffärer. PM:a mig om du fortfarande är intresserad av tips JennyL.

mvh Katarina

Nya trådar

Back
Toppen