Lanzarote

Diskussion i 'Lanzarote' startad av SolenLyser, 13 februari 2011.

  1. SolenLyser

    SolenLyser Guest

    Det var i februari 2008 som jag frågade expertena på detta forum:
    Hur skall man bäst utnyttja tiden med hjälp av en hyrbil på Lanzarote? Bästa sevärdheterna?
    Tack vare de goda råden blev det en verkligt lyckad resa. Jag laddade i går ner den video jag gjorde och hoppas att det kan bli en inspiration för dem som tänker göra en resa:

    Part 1: Salinas de Janubio, Los Hervideros, Charco de los Clicos, El Golfo, Playa Blanca, La Geria, Arrecife, Castillo de San Gabriel

    YouTube - Lanzarote 2008 Part 1:4

    Part 2: Tahiche, César Manrique, Jameos del Agua, Orzola, Bodega Tasca Los Almacenes, Mirador de Río, Haría

    YouTube - Lanzarote 2008 Part 2:4

    Part 3: Parque Eólico, Teguise, Tahiche ,César Manrique, Yaiza, Camellos, Timanfaya

    YouTube - Lanzarote 2008 Part 3:4

    Part 4: Monumento al Campesino, Jardin de Cactus, Orzola, Isla Graciosa

    YouTube - Lanzarote 2008 Part 4:4

    Trevlig resa!

    P.S. Ställ in bilden till 480p så blir den större.
     
    Last edited by a moderator: 13 februari 2011
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Kitty

    Kitty Ny medlem

    Blev medlem:
    19 maj 2011
    Inlägg:
    24
    Mottagna gillanden:
    0
    funderar på Lanzarote, speciellt efter dina fina videos.
     

Dela sidan

Laddar...