Lägenhet i Torrequebrada

Janost

Ny medlem
Hej
Jag har kollat på en del lägenheter i Torrequebrada. Är det någon som bor där?
Vad tycker ni om orten? Hur är det med sevice, Vårdcentral, banker, shopping mm
MVH
Jan

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej Jan!
Ledsen jag svarar så sent, kanske du redan hunnit flytta, vad vet jag!?

Min sambo och jag bor i Centrala Benalmádena Costa, dvs ca: 2-4 km från Torrequebrada.
Vi är inte överförtjusta i Torrequebrada då det är otroligt överbebyggt (husen nästan står i "knä" på varandra) och det är väldigt backigt samt dåligt utbud av butiker, mataffärer osv. Inga banker, post osv finns det heller.
Dvs, det känns som att man måste ha bil alt åka mkt buss om man ska bo där.
Därför valde vi just Centrala Benalmádena Costa. Här kan vi promenera till precis allt.

Allt beror ju på vad man vill ha som person men om man vill ha nära (gångavstånd) till det mesta så rekommenderar vi INTE torrequebrada.
DOCK ska tilläggas att man kan få fint boende till bra pris där, antagligen just pga det ngt avsides läget.

Lycka till!

Mclizen

Nya trådar

Back
Toppen