Lägenhet i La Mata Torrevieja till salu

Diskussion i 'Säljes' startad av Benjamin08, 6 maj 2017.

  1. Benjamin08

    Benjamin08 Ny medlem

    Blev medlem:
    6 maj 2017
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej har en nyrenoverad HAVSLÄGENHET med 3 sovrum och ett badrum på 90 kvm med absolut bästa tänkbara läge i La Mata till salu för 2milj SEK för mer info samt bilder kontakta mig på mail [email protected] Med vänlig hälsning, Benjamin
     
    Last edited: 14 maj 2017
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Robin_23

    Robin_23 Ny medlem

    Blev medlem:
    8 oktober 2017
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    6
    Lägg upp lite bilder kanske?
    Verkligen ett enormt badrum, hur stor är lägenheten totalt?
     
    Kjell Fohrman, Dahook, Gyllis och 2 andra gillar detta.
  4. vinylsamlaren

    vinylsamlaren Ny medlem

    Blev medlem:
    27 december 2017
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    1
    Hahaha... jag misstänker att du missförstått annonsen. Havslägenheten är på 90 kvm innehållande 3 rum och ett badrum. Hur stort badrummet är framgår inte.

    Cheers...
     
  5. Stefan K

    Stefan K Medlem

    Blev medlem:
    17 september 2017
    Inlägg:
    94
    Mottagna gillanden:
    28
    Har alltid önskat stort badrum,du kan mejla mig med info om plats och pris med bilder.
    Mvh
    Stefan
     

Dela sidan

Laddar...