Köpa diskmaskin

Diskussion i 'Torrevieja' startad av Kenth, 4 juli 2018.

1. Canopus

Canopus Medlem

Mottagna gillanden:
    75
    Min allra första kylfrys kom från Electrolux och den gick dygnet runt i 25 år. Men som alltid är det svårt att dra generella slutsatser av enstaka observationer. ;)

2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende, flyg och hotell i Spanien. Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på info@spanienforum.se.
  3. Anca

Anca Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    80
    Visst är det så.
    Men höll inte saker längre förr.

4. Kenth

Kenth Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Jo, utvecklingen går hela tiden framåt helt visst o vår bänkdiskmaskin i Sthlm ligger nog på samma dB som din tidigare o då är en helt annan ljudnivå jämfört med golvmaskiner så kan jag lätt förstå din frustration vid TV-tittande o blir själv ibland irriterad när jag kikar på köks-TVn

5. Kenth

Kenth Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Suck - alltid är det nåt o vill ogärna bli alkis p.g.a. disktid + inte så värst kul att få epitetet fyllot med Torres renaste disk :(
    Ang. höga elpriser så börjar de dra iväg här hemma också o verkar som Värmland har högre priser än Spanien eller så använder jag fel räknesätt - Själv har jag tagit totalpriset delat med kilowattimmar för att få fram kilowattpriset o hoppas att det är rätt formel?

6. Kenth

Kenth Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Bosch är nog inget dåligt val o flera Boschmaskiner hamnade högst upp i "bäst i test" med dB på 46.

7. Kenth

Kenth Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Absolut o även om jag halkar lite utanför ämnet så funkar vår micro, inköpt i början av 90-talet, fortfarande klockrent trots daglig användning. Jag tror att fabrikanterna numera lärt sig läxan att för bra apparater slår tillbaka mot nyförsäljningen och att de hittat en hyfsad avvägning

Dela sidan

Laddar...