Kinopraktik
Ny medlem
Hej igen, är ny här och med fenomenet "att skapa ny tråd", så jag tror att jag skrev på helt fel ställe tidigare, då ingen sett inlägget, så nu lägger jag det på rätt ställe (hoppas jag) .
Vi är ett par som skall ner till Torrevieja området en vecka i sommar.
Vi skulle vilja hyra en liten lägenhet mellan den 17:e och 23:e juli, inne i "byn"
Det är bara vi två, de 4 ungarna lämnar vi hemma denna gång.
Vi arbetar som kiropraktorer bägge två och ska kolla på lite möjligheter att flytta ner till området.
Om du, eller den som ev har en lite lägenhet att hyra ut, vill kan du läsa om oss på www.dahlstromskiropraktik.se eller på www.kinopraktik.se som är vår skolas hemsida.
Jag återkommer till forumet snart med lite specifika frågor om flytt, NIE nummer, advokat etc.
Ser fram emot att höra ifrån någon...
Micke och Cissi
Vi är ett par som skall ner till Torrevieja området en vecka i sommar.
Vi skulle vilja hyra en liten lägenhet mellan den 17:e och 23:e juli, inne i "byn"
Det är bara vi två, de 4 ungarna lämnar vi hemma denna gång.
Vi arbetar som kiropraktorer bägge två och ska kolla på lite möjligheter att flytta ner till området.
Om du, eller den som ev har en lite lägenhet att hyra ut, vill kan du läsa om oss på www.dahlstromskiropraktik.se eller på www.kinopraktik.se som är vår skolas hemsida.
Jag återkommer till forumet snart med lite specifika frågor om flytt, NIE nummer, advokat etc.
Ser fram emot att höra ifrån någon...
Micke och Cissi