hur ringa ett servicenummer via skype ??

Calderon

Medlem
Gomorron !!
jag har internetuppkoppling, men hur ringer man ett servicenummer med Skype ?? Man får info om att numret inte existerar (902 11 19 11)

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
För att ringa med Skype så måste du ju naturligtvis installera programmet, till telefon, till platta eller datorn, klart det, men för att ta emot samtal behöver du inte Skype. Ringa till fasta nummer är gratis. Ringa till mobiler kostar, så då måsta du ha fyllt på ditt ab med dineros, MEN det var ju inte det som var frågan, ingen som VET ??

Det är inte gratis att ringa med Skype till fasta telefoner dock väldigt billigt typ 1 centimos och en låg uppkopplingsavgift- jag tankar 10 euro var tredje månad och då pratar jag länge med äldre släktingar i Sverige som inte har tillgång till dator. Däremot gratis om båda parter går via dator/smartphone

Har för mig att Skype inte tillàter 902 (och andra 900/800 nummer)

Använder du nomas900.org hittar du att det tillhör Redur och är kopplat till 916204610 och att de även har ett nummer i Alicante 965 10 28 35

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

Hej ni damer måste alltid kolla oss män innan ni tror det gör även min fru;;;);;;)jag har alltid trott på nalle

Vis av erfarenhet, kallas det för! thumb

Och Nalle skrev att han hade för sig, eller hur? En viss tveksamhet alltså och jag gillar ju att undersöka saker. s k r i v a

Nya trådar

Back
Toppen