Lundberg
Medlem
Bokade flyg igår kväll till Torre, och lyckades på något oförklarigt sätt boka fel hemresa. Då man inte får en helhetsbild över sin beställning när man ska betala resan så lyckades jag även slutföra köpet utan att upptäcka felet.
Upptäckte det efter 3 minuter då jag fick bokningsmailet. Med andan i halsen så inser jag att det är lugnt då det står klart och tydligt på ryanairs hemsida att de till skillnad mot andra erbjuder ombokningsbara biljetter.
Glad i hågen så loggar jag in och ändrar min resa som kostade 954:- per person döm om min lycka när jag inser att det endast kommer kosta mig 1300:- för att jag själv gör ombokningen.
Tack Ryanair för denna möjlighet ni gav mig, och samtidigt vill jag passa på att tacka för möjligheten att betala Era resor med kort istället för kontanter. Er kortavgift som denna gång endast slutade på 508:- är helt klart värd sin vikt i guld.
Nej vet ni faktum är att detta var förmodligen sista gången jag bokade med Ryanair, inte för de gjorde något fel. Allt var helt och hållet mitt fel men jag kan inte komma över känslan att trots att jag bokat billigt så är jag lurad för att det tillkommer så mycket avgifter som inte syns först när man söker efter resan.
Vår lilla koisk i hörnet hemma får inte ta 5:- i kortavgift (ny lag sedan ett tag tillbaka) sajten på nätet som säljer barnvagnar måste erbjuda 14 dagars ångerrätt. Men Ryanair verkar kunna göra vad de vill?
Ledsen om det blev lite gnäll för något jag orsakat själv men jag var tvungen att skriva av mig! :arg:
Upptäckte det efter 3 minuter då jag fick bokningsmailet. Med andan i halsen så inser jag att det är lugnt då det står klart och tydligt på ryanairs hemsida att de till skillnad mot andra erbjuder ombokningsbara biljetter.
Glad i hågen så loggar jag in och ändrar min resa som kostade 954:- per person döm om min lycka när jag inser att det endast kommer kosta mig 1300:- för att jag själv gör ombokningen.
Tack Ryanair för denna möjlighet ni gav mig, och samtidigt vill jag passa på att tacka för möjligheten att betala Era resor med kort istället för kontanter. Er kortavgift som denna gång endast slutade på 508:- är helt klart värd sin vikt i guld.
Nej vet ni faktum är att detta var förmodligen sista gången jag bokade med Ryanair, inte för de gjorde något fel. Allt var helt och hållet mitt fel men jag kan inte komma över känslan att trots att jag bokat billigt så är jag lurad för att det tillkommer så mycket avgifter som inte syns först när man söker efter resan.
Vår lilla koisk i hörnet hemma får inte ta 5:- i kortavgift (ny lag sedan ett tag tillbaka) sajten på nätet som säljer barnvagnar måste erbjuda 14 dagars ångerrätt. Men Ryanair verkar kunna göra vad de vill?
Ledsen om det blev lite gnäll för något jag orsakat själv men jag var tvungen att skriva av mig! :arg: