Hur hittar jag ett hus som är till salu på internet

Diskussion i 'Köpa och sälja fastighet' startad av Lundberg, 24 juli 2014.

  1. Lundberg

    Lundberg Medlem

    Blev medlem:
    28 juli 2011
    Inlägg:
    556
    Mottagna gillanden:
    15
    Hej, vi har promenerat förbi vårt drömhus och det är till salu. Vi kommer nog aldrig ha råd med det men jag är så nyfiken men vill inte ringa mäklaren och störa då jag bara är en spekulant med orimliga drömmar. :sol:

    Huset ligger på Calle mar adriactico 7 sidogatan är Avenido pacifico

    Numret som står på skylten är 965709314 och 639693805 om det kan leda till hemsidan.

    Har googlat lite men inte lyckats något bra. Det är ett helt fristående hus med pool nära stranden.

    Finns det någon i detta underbara forum som orkar dektetiva lite på nätet. graciass
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Nalle

    Nalle Mycket välkänd medlem

    Blev medlem:
    15 mars 2010
    Inlägg:
    3.778
    Mottagna gillanden:
    750
    När jag sökte pà det fasta telefonnr. sà fick jag upp att det tillhör Mariano Ortuño S.L som har sin adress just pà detta huset.
    Verkar inte som han har det upplagt pà nätet och han verkar inte ha nàgon hemsida som relaterar till hans namn.

    Gissningsvis skulle jag tippa att det ligger pà mellan 1 och 2 miljoner. Brukar villorna där ligga pà
     
  4. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    Last edited: 24 juli 2014
  5. Lundberg

    Lundberg Medlem

    Blev medlem:
    28 juli 2011
    Inlägg:
    556
    Mottagna gillanden:
    15
    Hmm gissar på att du menar 1-2 miljoner euro? Tack för hjälpen.
    Är det vanligt att de försöker sälja själva?
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Lundberg

    Lundberg Medlem

    Blev medlem:
    28 juli 2011
    Inlägg:
    556
    Mottagna gillanden:
    15
    Ojoj, det var faktiskt mycket mer än jag räknade med. Jag trodde de låg på ca 5-6 svenska miljoner. Får nog spara några decennium till. :)
     
  8. Louis

    Louis Aktiv medlem

    Blev medlem:
    7 februari 2013
    Inlägg:
    593
    Mottagna gillanden:
    57
    Jag går ofta en kvällspromenad runt La Veleta och förundras av att flera av dessa lyxvillor verkar misskötas som ex. delvis igenvuxna trädgårdar,halvfulla pooler med grönt algvatten,trasiga strandstolar mm.

    Det bör ju gissningsvis vara mkt förmögna husägare som bor där
    Ävensom verkar flera hus vara sommarbostäder då dom står tomma under höst/vinter
     

Dela sidan

Laddar...