Hjälp med frakt av hund.

Diskussion i 'Tjänster utföres/sökes!' startad av ÅsaL, 25 februari 2010.

  1. ÅsaL

    ÅsaL Ny medlem

    Blev medlem:
    25 februari 2010
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag skulle behöva få hjälp med att få hem en hund från Malaga flygplats till Stockholm och undrar om det är någon som ska flyga hem nu i mars som vill ta med sig den som bagage, jag betalar för hela eller delar av biljetten och ser till att hunden fraktas till flygplatsen?:)
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Madde

    Madde Ny medlem

    Blev medlem:
    22 oktober 2009
    Inlägg:
    22
    Mottagna gillanden:
    0
    hej åsa, hmm knepig sits, tyvärr de som jag känner som skulle kunna hjälpa dig ska inte hem riktigt än (om några månader) tyvärr. Men julierescue gör ju så att de åker fram och tillbaka med norwegian.. Åk ner med Ryanair eller Norwegian, du kan hitta väldigt billiga biljetter, någon hundring eller så, och bokar sistaminuten och sen tar du Norwegian hem, eftersom de är de enda som tar emot hundar. Lycka till! :) Meddela gärna hur det går!
     
  4. ÅsaL

    ÅsaL Ny medlem

    Blev medlem:
    25 februari 2010
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Dessvärre så är biljetterna jättedyra när man inte bokar långt i förväg men som det ser ut nu så får jag hjälp av en tjej att fixa det.:)

    Jag återkommer och berättar hur det gått.
     

Dela sidan

Laddar...