Hitta fastighet i Spanien. Villa eller lägenhet

Diskussion i 'Länktips' startad av Jennehed, 9 mars 2008.

  1. Jennehed

    Jennehed Ny medlem

    Blev medlem:
    17 februari 2008
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag är pensionär med 14 års erfarenhet av Spanien. Utan kostnad hjälper jag er gärna att försöka hitta ert nya hem i Spanien. Har tillgång till en databas där mer än 296800 fastigheter, till salu, är registrerade. Har dessutom kontakter med mäklare och advokater. Vilket ni söker en finca i behov av renovering eller en lyxvilla så kan jag hjälpa er att hitta rätt objekt. Läs länken, sänd era önskemål så återkommer jag med lämpliga objekt.
     
    Last edited: 9 mars 2008
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Hedin

    Hedin Ny medlem

    Blev medlem:
    18 februari 2008
    Inlägg:
    83
    Mottagna gillanden:
    0
    Väldigt snällt av dig. Låter intressant, ska läsa ditt dokument och återkommer gärna till dig.
     
  4. Patrick

    Patrick Admin

    Blev medlem:
    9 januari 2008
    Inlägg:
    1.140
    Mottagna gillanden:
    31
    Har du någon hemsida att hänvisa till, som man kan gå in och titta på?
     
  5. towei

    towei Ny medlem

    Blev medlem:
    29 april 2008
    Inlägg:
    48
    Mottagna gillanden:
    0
    Kan du även hjälpa till med hyreslägenheter???
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Luckyjoe

    Luckyjoe Guest

    Ställer samma fråga som swedph och towei.
    "Har du någon hemsida att hänvisa till, som man kan gå in och titta på?
    Kan du även hjälpa till med hyreslägenheter???"
     
  8. Sunshine

    Sunshine Ny medlem

    Blev medlem:
    7 september 2008
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0
    Last edited: 10 september 2008

Dela sidan

Laddar...