Hitta en otypisk soffa

Diskussion i 'Torrevieja' startad av AnAx, 1 mars 2023.

  1. AnAx

    AnAx Ny medlem

    Blev medlem:
    18 januari 2013
    Inlägg:
    26
    Mottagna gillanden:
    5
    Jag letar efter en soffa med schäslong, fyra sittplatser exklusive schäslongen.
    Så gott som alla möbelaffärer jag tittar i verkar ha soffor från samma ställe, som har en viss typisk "bullighet" som inte passar min inredning.
    Finns det något ställe som säljer någon annan typ av soffa, förutom IKEA, som man kan titta på?
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    Hej!
    Om du bor i Torreviejaomr¨det så finns ju många skandinaviska affärer. En ny - Nilssons...nånting, och Zebra om den är kvar eller Danish Design om den är kvar. Du får googla. Jag har inte köpt något på många år :)
    Spanska soffor är inte roliga, klumpiga och konstiga höga ryggar mm..finns säkert undantag.
    Conforama på La Zenia Boulevard verkar poppis men vet ej hur sofforna ser ut.
    Chao P ♥
     
  4. Stef

    Stef Aktiv medlem

    Blev medlem:
    16 augusti 2013
    Inlägg:
    460
    Mottagna gillanden:
    99
    Conforamas soffor har bara låg rygg, köpt mina på hnos garcia, den senate med schäslong köptes för knappt ett år sen med plats för 4 vuxna
     
  5. AnAx

    AnAx Ny medlem

    Blev medlem:
    18 januari 2013
    Inlägg:
    26
    Mottagna gillanden:
    5

Dela sidan

Laddar...