Hantverkare i Valencia

Diskussion i 'Valencia' startad av bonfire, 19 juni 2014.

  1. bonfire

    bonfire Ny medlem

    Blev medlem:
    29 december 2012
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej! Det här blir mitt första inlägg på forumet. Först och främst vill jag tacka alla som skriver här! Under mitt sökande efter semesterboande i Spanien så har jag hittat många svar på frågor och funderingar här.

    Jag tycker om kombinationen stadsliv/strand och har blivit väldigt förtjust i staden Valencia. Jag har nu en lägenhet på gång nära hamnen, men den är i behov av renovering. Tänkte därför höra om någon kan tipsa om hantverkare i Valencia? Tips om allt från elektriker och målare till någon som kan renovera badrum tas tacksamt emot!

    Hälsningar
    Ola
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Naranja

    Naranja Medlem

    Blev medlem:
    26 juni 2013
    Inlägg:
    63
    Mottagna gillanden:
    0
    Hejsan
    Omdu inte får napp här så kan jag höra med vår granne när vi är nere om drygt 2 veckor. En av våra grannar bor i Valencia o har radhuset i Torre som semesterbostad, han kanske har kontakter i Valencia.
    /N
     
  4. bonfire

    bonfire Ny medlem

    Blev medlem:
    29 december 2012
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej Naranja,
    Jättesnällt om du vill fråga din granne när du är nere! Min mäklare i Valencia har lovat att tipsa om hantverkare, men alltid bra med fler alternativ. Jag planerar att åka ner i slutet av juli.
     
  5. Naranja

    Naranja Medlem

    Blev medlem:
    26 juni 2013
    Inlägg:
    63
    Mottagna gillanden:
    0
    Inga problem, kollar med Pepe när vi kommer ner.
    /N
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Naranja

    Naranja Medlem

    Blev medlem:
    26 juni 2013
    Inlägg:
    63
    Mottagna gillanden:
    0
    Hejsan
    Ursäkta mitt sena svar, men nu har jag uppgifter från Pepe.
    Det visade sig att hans son är någon slags byggnadsingenjör.

    Juan Carlos Ortiz Rebollo
    Företaget heter Rebogar
    [email protected]
    Tel: +34 961433441
    /Naranja
     
  8. bonfire

    bonfire Ny medlem

    Blev medlem:
    29 december 2012
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej,
    Det låter ju jättebra! Jag provar att kontakta honom. Jag har redan fått tag i två andra företag som ska lämna offert, men alltid bra med fler alternativ. Tusen tack för hjälpen! Ha en skön sommar :)

    /Ola
     
  9. bonfire

    bonfire Ny medlem

    Blev medlem:
    29 december 2012
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    Om det är någon som behöver hantverkshjälp i Valencia-regionen så kan jag varmt rekommendera Blaulivings (http://www.blaulivings.com/en/). Jag anlitade dem för en helrenovering av min lägenhet i Valencia. De har agerat som projektledare och har i sin tur anlitat företaget AFValencia för det praktiska. För varje steg i renoveringen har jag fått prisförslag för olika alternativ, och foton på resultatet. Eftersom jag inte är permanentboende i Spanien, och dessutom har begränsade spanska-kunskaper, så var detta en smidig lösning för mig. De var dessutom villiga att köra med ROT-avdrag, till skillnad från de andra bolagen jag pratade med.

    Om det är någon som vill ha mer info eller kontaktuppgifter så får ni gärna skicka ett privat meddelande till mig.
     

Dela sidan

Laddar...