Gasolgrill

Diskussion i 'Torrevieja' startad av Albañil, 22 januari 2014.

  1. AFJ

    AFJ Medlem

    Blev medlem:
    25 augusti 2014
    Inlägg:
    80
    Mottagna gillanden:
    1
    Du har mycket att lära om män - och grillning! :) :)
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. erkki

    erkki Känd medlem

    Blev medlem:
    26 september 2014
    Inlägg:
    1.034
    Mottagna gillanden:
    123
    Hej du har rätt men hon är ju bara 25 år :):)
     
  4. rocio

    rocio Aktiv medlem

    Blev medlem:
    1 mars 2012
    Inlägg:
    1.500
    Mottagna gillanden:
    18
    Ha, ha...om det är mig du menar så önskar jag verkligen att det vore så :(.
    rocio
     
  5. erkki

    erkki Känd medlem

    Blev medlem:
    26 september 2014
    Inlägg:
    1.034
    Mottagna gillanden:
    123
    Hej jag tog fel det var Rinconada ja menade ,Men ett gått skratt förlänger livet graciass
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    R som R! Sen kan man fylla 25 år flera gånger... :)
     
  8. Karost

    Karost Medlem

    Blev medlem:
    2 februari 2014
    Inlägg:
    33
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag är också lite intresserad av tips på var man hittar en bra grill. Och även hur det är med avtal för att ha gasoltub. Finns det någonstans man kan köpa tub utan avtal i Torrevieja? Var fixar man avtal om man måste ha det? Åker ner i maj och då är det dags att fixa till utrustningen på takterassen. :)
     
  9. goranwint

    goranwint Seniormedlem

    Blev medlem:
    4 juli 2008
    Inlägg:
    1.197
    Mottagna gillanden:
    9
  10. Knut

    Knut Medlem

    Blev medlem:
    10 november 2013
    Inlägg:
    58
    Mottagna gillanden:
    3
    Jag hittade en mack lokalt där det stod en bunte tuber utanför, tog bara några minuter att fylla i avtalet och betala. Sen var det bara att åka därifrån med en full tub. Jag kommer tyvärr inte ihåg vad det kostade.

    Hittade pärmen med avtalet... Det var en Repsol mack och kostade 46,88 varav depositionen var 30,25. Vi grillar inte så mycket här så valde en liten komposit-tub på 6kg, de större kostar mer. Jag legitimerade mig med pass och behövde bara fylla i namn, adress och passnummer på avtalet.
     
    Last edited: 7 mars 2015
  11. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

  12. Billy

    Billy Ny medlem

    Blev medlem:
    22 maj 2013
    Inlägg:
    113
    Mottagna gillanden:
    2
  13. Rottweiler

    Rottweiler Medlem

    Blev medlem:
    27 september 2009
    Inlägg:
    122
    Mottagna gillanden:
    17
    Repsols gaskontor i Torrevieja ligger i korsningen c/Gariel Miro och c/Huerto.
    Där kan man teckna gaskontrakt. Gasflaskan levereras hem, installeras och tryckprovning av anläggningen (ex.vis utegrillen) görs.
    Kontraktet undertecknas och gäller i fem år vill jag minnas, då nästa inspektion ska göras.

    /Rottweiler
     
  14. Concordia

    Concordia Ny medlem

    Blev medlem:
    12 maj 2014
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej, vi ville gärna ha en Webergrill och hittade en butik i Torrevieja som heter Danish design. De har Webers sortiment och talar skandinaviska så där köpte vi vår grill.
     

Dela sidan

Laddar...