Gala toalettstol

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Heter den Roca Gala? Har för mig om att våran hette så (från 2004), och när packningen läckte på den fick vi köpa en ny spolmekanism på Leroy Merlin, tror den kostade knappt 10 Euro, och det var i Juni. Enligt dom så ändrar tydligen Roca utförande ganska ofta, så ta med den gamla till butiken så ni ser att det går att få ihop.

Ofta hittar du äldre modeller hos din lokala järnaffär. Nu är ju iofs Gala inte jättegamal. Den finns väl i Rocas sortiment fortfarande

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Bytte ut en till en Roca i somras. De hade både org och unversala på Leroy Merlin.
Vi tog den universala, allt passade och fungerade. Det negativa va att själva spolknappen inte är anpassad för hålet så den sticker upp (inte nedfäld som org är).

Last edited:
Hej vi köpte tillen sådan på brico depot i Crevillent eller järnaffären på vägen ner mot Carrefour fortsättningsgatan Calle dr wachsmann höger sidan bredvid en biltvätt

Tack för all hjälp
Var på Aki och tog med en del av spolningen
Visade ett biträde vad jag behövde och han tog mig bort till den avdelningen och pekade
på en förpackning som jag skulle ha . Det stod Roco på den
Det är som Ikea man får med en manual med numrerade bilder , går inte och göra fel

Allt passade perfekt

Med vänlig hälsning,
Bengt

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

Jättebra! Om det inte finns någon möjlighet att ta med den trasiga delen, så brukar jag ta ett kort med min Ipad/IPhone och ta med och visa. Det är ibland svårt att förklara på haltande spanska, men " en bild säger mer än tusen ord" :).
rocio

Nya trådar

Back
Toppen