fotbollströjor

elios

Ny medlem
Hej elios här som undrar om det finns några butiker för fotbollslag, både spanska och engelska. Har två grabbar hemma som håller på Real Madrid och Liverpool. Vore roligt med några tröjor, kepsar eller muggar att köpa till dom. Kollat på nätet men har inte hittat någon sida. Fotboll är ju stort här så någon butik borde det finnas i Torre. Tack på förhand!:)

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej elios här som undrar om det finns några butiker för fotbollslag, både spanska och engelska. Har två grabbar hemma som håller på Real Madrid och Liverpool. Vore roligt med några tröjor, kepsar eller muggar att köpa till dom. Kollat på nätet men har inte hittat någon sida. Fotboll är ju stort här så någon butik borde det finnas i Torre. Tack på förhand!:)

Vid strandpromenaden finns det som har, vi köpte till våran son där.

//Eckhoff

Tack Eckhoff, är det orginal för grabbarna är 23 och 59 så man kan inte komma hem men tröjor för små pojkar. Finns det även muggar, väskor och handdukar. Du vet inte möjligen vad butiken hette så kan jag kolla på nätet. Annars får jag leta mig fram. Tack så mycket.thumb

Tack Eckhoff, är det orginal för grabbarna är 23 och 59 så man kan inte komma hem men tröjor för små pojkar. Finns det även muggar, väskor och handdukar. Du vet inte möjligen vad butiken hette så kan jag kolla på nätet. Annars får jag leta mig fram. Tack så mycket.thumb

Där ligger 2 eller 3 sportbutiker längs promenaden och dom har en hel del prylar, min yngsta son spara på halsdukar, därför var vi och sökte och hitta det han ville ha.

//Eckhoff

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Hola Elios!
Har för mig att det finns stånd med massor av fotbollströjor på
fredagsmarknaden...Undrar vilken gata av alla 10 st :)
Vet att det finns/ fanns på Calle La Loma.
Vet ju inte vilka lag men man kan ju gissa :D

Ciao P :cheeky

Nya trådar

Back
Toppen