Fotbolls-EM 2008 på tv i Spanien?

• Thread starter Thread starter Oregistrerade
  • Startdatum Startdatum
O

Oregistrerade

Guest
Tjena.

Jag funderar på att åka på en resa till Spanien nu i juni, men eftersom jag är ett stort fotbollsfan och inte vill missa Sveriges matcher så undrar jag om någon vet om Sveriges matcher visas på spansk tv? Alternativt om det finns någon svenskt pub/restaurang eller liknande som visar dem? Det är tänkt att vi ska resa till Madrid, Valencia eller Barcelona.

Tack på förhand.

/Mattias Henriksson

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej, tror inte att de sänder Sveriges matcher, möjligtvis om vi möter Spanien, samt några på förhand ansedda bra nationer. Men jag kan ha fel. :)

Nya trådar

Back
Toppen