Fastighetsmäklartjänst sökes i Calahonda

Diskussion i 'Jobbannonser' startad av Lena123, 6 maj 2016.

  1. Lena123

    Lena123 Ny medlem

    Blev medlem:
    5 maj 2016
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej,
    1 november flyttar jag till Calahonda, initialt i 5 månader eftersom jag vill se om jag trivs på fastlandet. Annars åker jag ständigt till Gran Canaria vintertid.
    Arbetat som fastighetsmäklare sedan 27 år tillbaka, så jag har mao en lång erfarenhet av yrket. Jag är välutbildad med bl.a.120 poäng på universitetet i Civilrätt, Fastighetsrätt, Skatterätt, Fastighetsförmedling, Ekonomi och Beteendevetenskap. Går nu intensivkurs i spanska, pratar engelska bra.
    Jag har lätt att skapa förtroende i olika målgrupper, är lyhörd, engagerad och mitt mål är nöjda kunder. Har även varit franchisetagare i 2 stora mäklarföretag med ett antal anställda. Stormtrivs på det mäklarföretag jag är idag, jag arbetar som jag vill, ibland hemifrån, ibland på kontoret. Om du söker en person som måste vara på kontoret 8-5, är det inget för mig. Jag fungerar bäst när jag har friheten att jobba som jag vill. Dessutom prioriterar jag idag att inte vara på jobbet varje dag, 2 dagar i veckan är jag alltid ledig. Mycket ute med min lilla dvärgpudel, tränar på gym 3-4 dgr/vecka,styrketränikng o löpning. Hunden är med mig ibland på kontoret och när det inte passar har jag alltid hundvakt.
    Har självklart körkort, men kommer inte att ta bilen med mig.
    Låter detta interssant? Mvh Lena
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!