Familj sökes!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Nimsana

Ny medlem
Hej! Maria heter jag, fyller 19 år i år och bor i södra Sverige. Jag vill hemskt gärna åka till Spanien som Au Pair och letar nu efter en trevlig och rolig familj :)

Jag har praktiserat på ett dagis sen Oktober månad 2008, där barnen är 1-3 år gamla. Tycker det är hur roligt som helst!

Bor med mina föräldrar och mina småbröder. Den minsta är 6 år i år och den äldsta blir 17 till sommaren. Vi har även en stor hund och har haft mpnga olika djur genom åren, så om ni har husdjur så gör det ingenting :)

Vet ni någon familj som letar efter Au Pair och vill veta mer om mig så kontakta mig vetja!

Min mail är: [email protected]

Mvh

Maria

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Status
Stängd för vidare inlägg.

Nya trådar

Back
Toppen