Ett litet krypin i Nerja sökes

Diskussion i 'Önskas hyra' startad av ingegerd, 14 april 2014.

  1. ingegerd

    ingegerd Ny medlem

    Blev medlem:
    14 april 2014
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej.
    Jag tänkte prova att bo en månad i Nerjaområdet,någon gång under senhösten.
    Skulle vilja hyra en liten enkel lya utan lyx och moderniteter.Jo litet köksutrymme,badrum och en säng att sova i,det är vad jag önskar,jag är ute mycket.
    Jag fotograferar mycket och tycker om att vandra,läsa,musik och lugna stunder.
    Jag är kvinna,65 år i sommar,halvtidsarbetar och bor i lägenhet på södermalm i Stockholm.
    tar tacksamt emot alla tips.
    med vänlig hälsning ingegerd
     

    Bifogade filer:

  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. JohanK

    JohanK Ny medlem

    Blev medlem:
    9 augusti 2013
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej Ingegerd

    Vi har nyligen köpt ett radhus som vi håller på att renoverar, med en tillhörande gästlägenhet. Efter sommaren så har vi tänkt att börja hyra ut. Låter som att vår gästlägenhet skulle kunna vara ungefär vad du söker. Den har sovrum, kök, badrum, tvättmaskin och ett vardagsrum med soffa bord och TV.

    Så skulle det låta intressant kan du höra av dig på:
    [email protected]

    Med vänlig hälsning
    Johan K
     
  4. Uffetrader

    Uffetrader Ny medlem

    Blev medlem:
    19 december 2011
    Inlägg:
    409
    Mottagna gillanden:
    11
    Ingegerd, här får du ett alternativ till att fundera på:)

    Om du följer länken nedan, till vår hemsida, och väl där så väljer du Lägenhet R0250!
    Den låter som att den passar in perfekt på din beskrivning!

    Tänk även på, att under vintersäsongen...så behöver du värma upp bostaden lite! - Annars blir det rått o kallt! Husen i Spanien är ju inte alls isolerade som hus i Sverige!

    Vi har luftvärmepump som värmer snabbt, effektivt och billigt!
    Du kan även mejla om du vill på: [email protected]
     
    Last edited: 21 april 2014

Dela sidan

Laddar...