Erfaret kockpar söker jobb!

Diskussion i 'Arbete sökes' startad av Sebbe1978, 9 februari 2015.

  1. Sebbe1978

    Sebbe1978 Ny medlem

    Blev medlem:
    9 februari 2015
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej vi är ett glatt par happy, båda kockar, som söker jobb på kanarieöarna! Vi har båda en lång och bred erfarenhet inom yrket och har jobbat runt lite här och var i världen. Just nu befinner vi oss i Åre där vi driver köket tillsammans på en jättetrevlig lokal resturang. Innan detta har vi precis varit i New York och jobbat med Marcus Samuelsson som också skickade oss till Bermuda där vi fick position som Sous Chef och Pastry Chef på hans pop up resturang där. Innan detta har vi jobbat i och även styrt kök på ett flertal riktigt bra restauranger.
    Nu känner vi att vi vill ta oss ner i lite sydligare breddgrader och tar gärna alla tips vi kan få hur vi bäst går till väga för att hitta jobb. Nånn som vet eller hört nått hör gärna av er :sol:
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Sebbe1978

    Sebbe1978 Ny medlem

    Blev medlem:
    9 februari 2015
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej vi är ett glatt par happy, båda kockar, som söker jobb på kanarieöarna! Vi har båda en lång och bred erfarenhet inom yrket och har jobbat runt lite här och var i världen. Just nu befinner vi oss i Åre där vi driver köket tillsammans på en jättetrevlig lokal resturang. Innan detta har vi precis varit i New York och jobbat med Marcus Samuelsson som också skickade oss till Bermuda där vi fick position som Sous Chef och Pastry Chef på hans pop up resturang där. Innan detta har vi jobbat i och även styrt kök på ett flertal riktigt bra restauranger.
    Nu känner vi att vi vill ta oss ner i lite sydligare breddgrader och tar gärna alla tips vi kan få hur vi bäst går till väga för att hitta jobb. Nånn som vet eller hört nått hör gärna av er :sol:
     
  4. Kocksökes

    Kocksökes Ny medlem

    Blev medlem:
    14 oktober 2015
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    kock sökes

    Hej mitt namn är jimmy jag har ny öppnat en restaurang i torrevieja
    skandinavisk restaurang jag har själv jobbat som kock i många år men har tänkt att anställa 1 person att sköta mitt kök
    jag har ingen svår meny utan en enklare meny

    hör gärna av er till mig om det finns intresse

    mvh jimmy

    [email protected]
     

Dela sidan

Laddar...