Ensam i Andalusien

Rondaturisten

Ny medlem
En grabb på 25 år. Befinner mig ett par månader till i Andalusien och därefter tänkte jag bege mig upp till Madrid och Barcelona bland annat. Det är första gången jag är här och jag trivs riktigt bra! Någon som har något tips om vad jag bör besöka? Har än så länge inte varit vid någon av kuststäderna. Det blir nog nästa resmål om en vecka eller så. Är nu inne på fastlandet i Ronda - vilket är magiskt vackert! Tänker även ta en andra tur till Sevilla under sommaren någon gång.
Någon som vill ses och hitta på något i valfri stad i Spanien? Roligt att träffa nytt folk. Tipsa och skriv för fullt så blir jag glad! gapskrattt

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Nya trådar

Back
Toppen