Dyrt för hundägare...

Preciosa

Veteranmedlem
...mycket bra..
I Torre är väl alla hur trötta som helst på all hundskit på
trottoarerna...Nu ska det bli ändring..

Läs här..civila poliser bötfäller nu ägarna. Jag tror inte gemene man
anmäler så ofta så det är bra.
Fick dåligt med svar på min enkät där...

Bruker politi i sivil mot hundeeiere i Torrevieja - spaniaavisen.no

Jag har funderat på vilka som inte tar upp efter sina djur..
Vad tror ni..jag har mina teorier..efter vad jag ser..:D

Är det kvinnor,män,ungdomar...vilka?

Ciao P ;;;;;)

Last edited:

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Bra, det skulle vara trevligt att slippa titta ner i backen när man år ute och går. Märkte sist vi var i Torre att det inte var lika mycket hundskit på trottoarerna som tidigare. Såg även folk som hade små svarta påsar på hundkopplet.

Vem tar inte upp efter sig? Jag tror att de är de äldre som inte vill ta i skiten.

I Prag har de behållare med påsar uppsatta vid parker så att hundägarna kan ta upp det deras älsklingar lämnar efter sig. Såg inte en enda hundskit på fem dagar! Vi var nyfikna och tog en påse, inuti den låg en pappskrapa som underlättar vid städandet. Något att ta efter!

Lotta

Upplever att det är främst män i alla åldrar på i Sverige och Spanien som inte tar upp hundskiten.

Nya trådar

Back
Toppen