Djursjukhus i Malaga området

Diskussion i 'Starta och driva företag i Spanien' startad av Smådjursveterinärerna, 4 december 2011.

  1. Smådjursveterinärerna

    Smådjursveterinärerna Ny medlem

    Blev medlem:
    4 december 2011
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Här kommer en ny förfråga, vi har en fullt utrustad djurklinik här i Skåne med all tänkbar utrustning och vi gör det mesta i kirurgi osv. Finns det mycket sällskapsdjur bland svenskarna? Vi skulle vilja starta ett djursjukhus i Malaga området? Vad har ni för åsikter om det? Alla välkomna att tycka till!!
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Anna Malaga

    Anna Malaga Ny medlem

    Blev medlem:
    31 maj 2011
    Inlägg:
    349
    Mottagna gillanden:
    11
    Välkomna hit

    Det finns en del hundar hos svenskar pà Costa del Sol, det är väldigt vanligt bland spanjorer nu ocksâ. Tyvärr finns det nog gott om veterinärkliniker ocksâ, svensktalande finns bl.a Pet Vet Kamu i Fuengirola.
     
  4. Smådjursveterinärerna

    Smådjursveterinärerna Ny medlem

    Blev medlem:
    4 december 2011
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Tack för svaret - det finns gott om allting i Malaga- frågan är med alla yrken/business finns det behov av fler som riktar sig till expatriates? Finns det områden som saknar servicen osv.
     
  5. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Måste det vara Málaga området? På Costa Blanca bor det många skandinaver. Jag har inte hört att det skulle finnas någon skandinavisktalande veterinär, men jag är inte ájour om förhållandena för jag är ingen djurägare.
    Hittade denna länk till en engelsk klinik:

    http://www.torrylife.com/pets.htm
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Scribe

    Scribe Ny medlem

    Blev medlem:
    8 januari 2012
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag brukar semestra runt Malagaområdet ett par gånger med min fru, och hon är smådjursveterinär. Enligt henne är det "en veterinär i varje gathörn"

    Det finns tyvärr ganska många små djurkliniker som drivs av veterinärer från samtliga delar av västeuropa.

    HUr det är med distriktare vet jag dock inte
     

Dela sidan

Laddar...