Delad lägenhet söder om Alicante

Diskussion i 'Uthyres' startad av AnneliSP, 4 juli 2019.

  1. AnneliSP

    AnneliSP Ny medlem

    Blev medlem:
    4 juli 2019
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    1
    Tjej söker rumskompis! Delad hyra o kostnader
    90 kvm, varsitt sovrum o badrum, 80 m till stranden, 4 kvarter till centrum torget = 3 min gångväg. Rymligt kök o vardagsrum.

    Santa Pola, söder om Alicante.

    225 E plus el o vatten/mån om vi är två.
     
    Britt Johansson gillar detta.
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Britt Johansson

    Britt Johansson Ny medlem

    Blev medlem:
    9 juli 2019
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    1
    Hej,jag är en pensionerad sjuksköterska,jag undrar under vilken tid du söker rumskompis.Har tänkt vara i Spanien januari till mars,april.MVH Britt
     
  4. AnneliF

    AnneliF Ny medlem

    Blev medlem:
    24 september 2017
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    1
    Ursäkta att det tog tid att svara, jag är bara online spontant numera.

    Jag har hittat en rumskompis under den första delen av hösten 2019 så januari- mars/april låter definintivt intressant.
    Du får pm'a, men hur känner du för Santa Pola/Alicante? Mest bara nyfiken :)
     
  5. Britt Johansson

    Britt Johansson Ny medlem

    Blev medlem:
    9 juli 2019
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    1
    Hej,
    Min dotter och hennes man kommer att bo i närheten av Alicante så därför söker jag i det området. Det passar utmärkt att bo från januari till mars-april, så låt oss PM:a om detaljerna.
    mvh Britt Johansson
     
    Last edited: 12 juli 2019
    AnneliSP gillar detta.
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. AnneliSP

    AnneliSP Ny medlem

    Blev medlem:
    4 juli 2019
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    1
    Då hörs vi (y)
     
  8. Britt Johansson

    Britt Johansson Ny medlem

    Blev medlem:
    9 juli 2019
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    1
    Hej, min dotter och svärson åker till Alicante i slutet på augusti. De ska titta på boenden. Om det är okay för dig så träffar de gärna dig och tittar på Santa Pola och lägenheten som jag eventuellt ska dela med dig. Vill gärna veta var lägenheten ligger så jag kan kolla området och se hur det ser ut. Bra också om du kan berätta om det finns olika aktiviteter och även restauranger. Britt
     

Dela sidan

Laddar...