Costa Blanca Vs Costa del Sol

Diskussion i 'Flytta till Spanien' startad av nicks, 27 juni 2008.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. nicks

    nicks Ny medlem

    Blev medlem:
    18 juni 2008
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    hej igen,

    jag har mojlighet att fa jobb i Gibraltar, och tanken i sa fall ar bo i Spanien, eftersom det ar billigare an Gibraltar. Egentligen ville jag flytta till Costa Blanca, men pga jobb kanske det da blir Costa del Sol, eller Cadiz.

    Till min forskrackelse ser jag att priser pa boende ar mycket mycket hogre i Costa del Sol och Cadiz an i CB. vet inte om det ar 100% sant eller om det ar pga de web sites jag har tittat pa bara har de dyra husen.

    Kanske nan som bor i omradet soder om Estepona mor Gibraltar och upp mot Cadiz, kan ge mig nan bra web site, eller exempel pris pa ett boende 3 sovrum,1 badrum, etc

    Hur mycket kan man pruta pa ett boende.. 10% 5%, vad ar normalt?

    mvh

    Nicks
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Eldorado

    Eldorado Avstängd

    Blev medlem:
    1 april 2008
    Inlägg:
    608
    Mottagna gillanden:
    0
    På Golfkusten är allt dyrast närmast Marbella, sedan avtar det ju längre bort man kommer. CB ser tristare ut.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

Laddar...