Civ.ekonom söker jobb i södra Spanien el. Kanarieöarna

Norrland

Ny medlem
Hej,

Jag är en kvinna i medelåldern som tröttnat på kalla, mörka vintrar i norra Sverige. Jag undrar nu hur jag ska kunna hitta ett arbete som passar mig då jag drömmer om att flytta till Spanien.

Jag är civ.ekonom med bred kompetens inom det ekonomiska området bland annat inom marknad, projekt, ekonomistyrning mm. Har även lite kunskaper i spanska.

Har tittat på Malaga med omnejd men kan även tänka mig Kanarieöarna som också har ett bra året-runt-klimat. Tillgång till skola i närheten är ett måste samt gärna nära kusten. Är det någon som har tips för mig? Förstår ju att det råder hög arbetslöshet i Spanien men kanske större svenska eller internationella företag/organisationer som är etablerade i dessa områden söker anställda med svensk bakgrund? Tacksam för tips!:)

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Nya trådar

Back
Toppen