Chrome cast

Diskussion i 'Torrevieja' startad av PerMor, 8 juli 2019.

  1. PerMor

    PerMor Aktiv medlem

    Blev medlem:
    9 oktober 2017
    Inlägg:
    111
    Mottagna gillanden:
    44
    Hej sist jag var nere i Torre så hade jag med mig en chrome cast för att koppla upp lite program och filmer på TV som jag har där nere, TV'n är 1år gammal.
    men TV,n ville inte acceptera chrome casten. Jag fick in den via nätverk till min Home app i telefonen och kunde konfigurera den men fick ingen bild på TV. startar om allt men det ända som händer att det kommer fram en text på TV som det Goolge Chrome cast sedan slocknar den
    har det att göra med att TV står i Spanien eller va kan det vara för fel ??:(
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. RochA

    RochA Aktiv medlem

    Blev medlem:
    2 november 2014
    Inlägg:
    100
    Mottagna gillanden:
    52
    En gissning är att det inte har med det att göra. Testa en annan HDMI port.
    Hur driver du ChromeCast? Om via USB på din TV prova koppla den direkt i elkontakt. Om den redan är kopplat till elkontakt koppla den via USB på TV'n.
    Hoppas nåt utav det hjälper.
     
  4. PerMor

    PerMor Aktiv medlem

    Blev medlem:
    9 oktober 2017
    Inlägg:
    111
    Mottagna gillanden:
    44
    tack men har testat byta hdmi
    hmm... kolla USB via tv:n har jag inte gjort
     

Dela sidan

Laddar...