Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien.Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
- Flytta till Spanien? - Spanienforum hjälper skandinaver att hitta rätt bostad i Spanien (utan kostnad).
- Hyra ut bostad i Costa del sol? - Använd vårt formulär & få hjälp med uthyrningen. Luta dig tillbaka & inkassera hyresintäkterna.
- Ska du sälja din bostad i Spanien? - Använd vårt formulär för en bra svensktalande kontakt som kan hjälpa dig.
- Behöver du juridisk rådgivning som svensk i Spanien? - Använd vårt formulär för en bra svensktalande kontakt som kan hjälpa dig.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!
PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Bugar o bockar för svaren! Skall kolla med dem! För övrigt har vi snöstorm i Malmö! Kul?? Inte ett dugg!
Hälsningar
Skåning
PS! Inom två år skall jag bo i stort sett hela året i Torre! Gissa om jag längtar!
Ett bra erbjudande
American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.
PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej, vi bor vid hamnen och utanför vårt hus så stannar det en buss, nu har jag missat vad det står på den tyvärr. Men vi bor mitt emot fågelparken vid stranden accession: är det någon som vet om den bussen går till det nya köpcentrumet i la Zenia? Om inte var ifrån går närmaste buss. Jag kollade costa Azul men hittade inga linjer. Och jag har för mig att det är deras buss som stannar utanför oss.
Ett bra erbjudande
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
Det var inte min mening att trampa dig på tårna P. Mitt inlägg var till Lundberg som undrade vad det var för buss som dundrade förbi hans ställe. Bussen till Los balocones kör ju den vägen och om jag minns rätt så är det E. Ja, numret fins inte i tidtabellen men man kan se den på bussen och då veta vart den går. Förlåt mig om jag sa något fel.
Kan vara bussen till Los Balcones. Número E????
hur som haver så blev det inget besök den här gången, det får bli nästa gång. Och när jag tänker efter så är ju frågan om jag vill spendera mina pengar där. Kanske bättre att faktiskt låta de lokala handlarna i vår närhet få dom?
Ett bra erbjudande
Visst. Men man kan ju bara titta och glo med gapande mun. Lär vara jättestort!
Jag var där i oktober när jag hade bil (vilket jag inte hade denna gång) och ja det var jättestort, men det kändes mest som lite finare butiker. Så absolut som dagsutflykt och titta och dregla lite! thumb
finare butiker ???
Media Markt, H&M, C&A, Primark, Zara, Lefties, Alcampo, Leroy Merlin, Decathlon och alla andra kedjor som finns "överallt"
- men visst du kan köpa lite kristall hos Swarovski ....