Barnvakt

Diskussion i 'Tjänster utföres/sökes!' startad av Sara123, 30 augusti 2013.

  1. Sara123

    Sara123 Ny medlem

    Blev medlem:
    10 november 2012
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    0
    From oktober kommer jag att vara i behov av barnvakt några gånger per vecka. Vi kommer att bo i El Campello. Någon som kan tipsa om någon bra person, får gärna prata svenska.
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Cissi

    Cissi Ny medlem

    Blev medlem:
    25 augusti 2013
    Inlägg:
    26
    Mottagna gillanden:
    0
    barnpassning

    Hej
    Vår dotter bor där nere och söker jobb. Hon ville svara själv m av någon anledning som vi inte förstår så fungerade det inte trots att hon registrerat sig som medlem. Hon är 19 år, tog studenten i somras. Har jobbat här hemma på MC Donalds, cafe m också på dagis. Hon har läst spanska på gymnasiet. Är ambitiös, pålitlig och har god hand om barn. Hon har flyttat ner till svenska pojkvän för att prova på spanien livet. Är du intresserad kan jag förmedla kontakt.
    Vänligen
    Cissi
     
  4. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    Hej!
    Café Hudik på Caballero de Rodas söker hjälp på
    deltid. Gå dit och fråga Per el ring 966700290

    Ciao P thumb
     
  5. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    PS. Ej reggad. Prova om hon kan PM:a Patrick el mig
    och säga vad hon reggat för nick så gör vi vad vi kan
    med det. DS.
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Sara123

    Sara123 Ny medlem

    Blev medlem:
    10 november 2012
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej!

    Det låter intressant, får gärna förmedla mina uppgifter till er dotter. Jag kommer ner den 1/10 och sedan kommer jag att ha behovet from mitten av oktober, ungefär.
    /Sara
     
  8. Cissi

    Cissi Ny medlem

    Blev medlem:
    25 augusti 2013
    Inlägg:
    26
    Mottagna gillanden:
    0
    barnpassning

    Hej
    Har du mail som hon kan nå dig på?
    /Cissi
     
  9. Cissi

    Cissi Ny medlem

    Blev medlem:
    25 augusti 2013
    Inlägg:
    26
    Mottagna gillanden:
    0
    barnpassning

    Hej nu ser jag att du inte ska bo i Torrevieja!, så synd det är där vår dotter bor.... någon annan som vet någon som behöver barnpassnings hjälp i Torrevieja?
    /Cissi
     

Dela sidan

Laddar...