Bästa och billigaste resan...

Diskussion i 'Gran Canaria' startad av Loslobos, 12 februari 2010.

  1. Loslobos

    Loslobos Ny medlem

    Blev medlem:
    12 februari 2010
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej

    Var nere på GC för inte så länge sedan och nu börjar planeringen till nästa gång.

    Hur flyger man dit bäst och billigast från Göteborgsområdet?
    Senast åkte jag GBG-Frankfurt-Madrid-Las Palmas. Det kostade drygt 4000kr och tog 10-11 timmar.

    Finns det några direktflyg från några flygplatser i närheten?
    Eller några andra tips på hur man bäst tar sig ner smidigast och billigast?
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. betty

    betty Ny medlem

    Blev medlem:
    15 januari 2008
    Inlägg:
    159
    Mottagna gillanden:
    1
    Buenas noches! Skulle helt klart säga att Norwegian och Spanair är de billigaste alternativen från Göteborg till Las Palmas direktflyg. 3000-4000 kr hittade jag resor för. Beror lite på när du ska åka?
     
  4. Loslobos

    Loslobos Ny medlem

    Blev medlem:
    12 februari 2010
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Buenas noches! :)
    Tackar!
    Jag är ganska flexibel när jag ska åka. Rättar mitt resande när det är som billigast.
    Har även funderat om man kan åka Ryanair till nånstans i Europa för att sen åka till GC.
    Nån som kört detta?
     
  5. MarkusS

    MarkusS Ny medlem

    Blev medlem:
    28 maj 2009
    Inlägg:
    23
    Mottagna gillanden:
    0
    hola, en klockren sak du kan göra är att flyga till London(Luton flygplatsen) från Göteborg med Ryaniar och sen vidare till Las Palmas på Gran Canaria. Billjetter på någon hundring har jag hittat denna rutt.
     

Dela sidan

Laddar...