Bäddmadrasser

Diskussion i 'Leva och Bo i Spanien' startad av mimus48, 2 januari 2013.

  1. erkki

    erkki Känd medlem

    Blev medlem:
    26 september 2014
    Inlägg:
    1.034
    Mottagna gillanden:
    123
    Hej nu har inte jag fått Katalogen i brevlådan på länge men jag var inne på IKEA Murcia före jul och tittade på vad Julskinkan kostade .Men sortimentet är stort .Har aldrig handlat på IKEA vi har köpt alt på Comforama leverans hem o montering :sol:
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Fralla

    Fralla Medlem

    Blev medlem:
    15 april 2016
    Inlägg:
    105
    Mottagna gillanden:
    5
    PeztisOkej så detta är igentligen ett udda mått bara ..men låter toppen att ni hittat 180x200thumb för det är det mått vi gillar :)
     
  4. Fralla

    Fralla Medlem

    Blev medlem:
    15 april 2016
    Inlägg:
    105
    Mottagna gillanden:
    5
    erkki vad hittar man detta företag [Comforama leverans hem o montering
    /I]och har det mycket av allt eller är det bara sängar ??
     
  5. erkki

    erkki Känd medlem

    Blev medlem:
    26 september 2014
    Inlägg:
    1.034
    Mottagna gillanden:
    123


    Hej Comforama ligger i köpcentrum La Zenia Boulevard dom har mycket av alt sängar tv vitvaror så när ni kommer ner så gå gärna o titta ligger inte så långt från er Goggla på namnet så ser ni alt även en karta var den ligger offtopic vi har bot här 4 år
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Fralla

    Fralla Medlem

    Blev medlem:
    15 april 2016
    Inlägg:
    105
    Mottagna gillanden:
    5
    Tack Erkki jag undrar om inte vi var där inne och tittadethink men vi tar en tur till såklart thumb
     
  8. erkki

    erkki Känd medlem

    Blev medlem:
    26 september 2014
    Inlägg:
    1.034
    Mottagna gillanden:
    123
    Hej Fralle stressa inte det finns så många andra affärer med möbler gå högst upp på sök på möbler så får du många andra tips för den funktionen kan du söka på alt som finns skrivet här på Forumet graciass
     
  9. Fralla

    Fralla Medlem

    Blev medlem:
    15 april 2016
    Inlägg:
    105
    Mottagna gillanden:
    5
    Tack :):)
     
  10. Lesspåregn

    Lesspåregn Medlem

    Blev medlem:
    27 augusti 2015
    Inlägg:
    174
    Mottagna gillanden:
    4
    Jag är väl en udda fågel, men jag är nöjd med en tempurliknande 135x190 madrass som jag köpte i "kinesbutiken" Euro Bazar tror jag den heter, för typ 1000 sek, minns inte den exakta summan. Sängen blev jätteskön, men tyvärr blev den inte större förstås... ;)
    Jag antar att det mindre standardmåttet bottnar i medellängden hos befolkningen.
     
  11. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

  12. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Spansk standardmått. Spanjorerna är ofta kortare än vi storväxta vikingar. Jag hade nog nöjt mig med en sån madrass från Euro Bazar, men de hade inga större storlekar som jag behövde för långa släktingar.
     
  13. Fralla

    Fralla Medlem

    Blev medlem:
    15 april 2016
    Inlägg:
    105
    Mottagna gillanden:
    5
    Men jisses då vad hände här think är erkki avstängd ...när hände detta då ,jag som vill få några svar och när får erkki komma tillbaka ???
     
  14. erkki

    erkki Känd medlem

    Blev medlem:
    26 september 2014
    Inlägg:
    1.034
    Mottagna gillanden:
    123
    Hej Fralle jag är tillbaka nu happy
     

Dela sidan

Laddar...