Au Pair sökes!

Diskussion i 'Tjänster utföres/sökes!' startad av matte, 6 april 2012.

  1. matte

    matte Ny medlem

    Blev medlem:
    5 april 2012
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Vi söker en au pair till Granada dit vi just flyttat. Vi har en liten ettåring som behöver någon som tar hand om henne.

    När jag är här i Granada har du i princip ledigt (sitta barnvakt någon timma under dagen kan förekomma). När jag är i Sverige så spenderar du heldagar ihop med vår dotter, måndag till fredag. Under helgerna är du alltid ledig.

    Arbetsuppgifter: ta hand om vår dotter och laga mat till henne och dig. Hitta på roliga saker tillsammans.

    Här i staden finns goda möjligheter till att studera språk eller annat. Det är en stad fylld med studenter och ett härligt uteliv.

    Vi erbjuder mat och ett eget rum. Lön 50 euro i veckan. Tillträde snarast. Hoppas vi hörs snart!
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Isabelleee

    Isabelleee Ny medlem

    Blev medlem:
    6 augusti 2012
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Barnflicka

    Hej jag heter Isabelle Bäck och har precis fyllt 19 år . Bor i skåne just nu och är väldigt trött på det :). Jag älskar att resa och träffa nya människor. Jag går bra ihop med barn eftersom jag har många kusiner som är yngre som jag har fått ta hand om. Och jag har också jobbat på dagis ett tag. Jag är alltid glad och positiv och om jag får en uppgift är jag väldigt noga med att fullfölja den. Självständig är jag eftersom jag bott i thailand de senaste 3 åren med min syster. Jag kan stanna så länge ni behöver mig. Skulle varit underbart om du svarade på mitt mail.

    MVH Isabelle Bäck
     
  4. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Hola Issa,
    kanske bäst att du skriver ett PM direkt till dem som söker. Där kan du berätta litwe mer om dig själv osv utan att alla kan läsa det.
     
  5. Rickard

    Rickard Ny medlem

    Blev medlem:
    15 mars 2010
    Inlägg:
    98
    Mottagna gillanden:
    1
    Tjena Matte, kan tyvärr inte erbjuda nån Au-pair men vi kan väl ta en fika nån-gång !

    Vi är i svedala just nu, men tillbaka i september i Olivares (utanför Granada)

    PM'a för kontaktuppgifter. //Rickard
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. matte

    matte Ny medlem

    Blev medlem:
    5 april 2012
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Hallå!

    Vi löste detta med au-pair i juni. Borde kanske ta bort tråden?
    Rickard, en fika skulle sitta fint. Är också uppe i Sverige ett tag nu på jobb men hör av mig när jag drar ner igen.

    //Matte
     
  8. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    Hola Matte!

    Vi brukar inte ta bort trådar om det inte är nåt särskilt och
    se nu fick du en trevlig kontakt bara för det thumb

    Ha det så bra/ P spainsmile
     

Dela sidan

Laddar...