Arbete i Torrevieja

Diskussion i 'Jobbannonser' startad av A-Lotta, 10 juni 2010.

  1. A-Lotta

    A-Lotta Medlem

    Blev medlem:
    21 augusti 2009
    Inlägg:
    396
    Mottagna gillanden:
    13
    Hej

    Surfade runt lite och hamnade på TORREVIEJA.COM - www.torrevieja.com och hittade följande annons.

    We are looking for Scandinavian staff for PUB KEEPER in Torrevieja.
    You can make many friends, learn Spanish and discover Spanish night life!!
    To contact us, send a email with photo to [email protected]

    Lotta
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. annapanna

    annapanna Ny medlem

    Blev medlem:
    24 april 2012
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    jobb sökare

    Hej mitt namn är anna olsson, såg eran anons och blev jätte intresserad av ert sökande på personal på kepeer i torrevieja. jag har redan bot i spanien i 8 år just nu bor jag i sverige och söker sommar jobb i spanien. jag har mycket erfarenheter inom restaurang och bar branchen. jag är 20 fyller 21 år i juni.kan där med också 6 språk som är: svenska, spanska, tyska , engelska, norska, danska . jag hoppas att ni än söker på kepeer ni kan kontakta mig på mitt svenska nummer 0046708650167 min hotmail [email protected] eller kan ni kontakta min mamma som bor i spanien på 686594992 hoppas att höra från er snart mvh anna
     
  4. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    Anna!

    Du måste skicka din mejl till Keeper, dom läser inte här.
    Du har mejladressen i inlägget som Lotta skrev.
    Kram P
     
  5. A-Lotta

    A-Lotta Medlem

    Blev medlem:
    21 augusti 2009
    Inlägg:
    396
    Mottagna gillanden:
    13
    Hej

    Det var inte jag som sökte folk utan jag tipsade bara om en annons jag hade hittat!!

    Jag tycker att du kan skicka iväg ett mail till mailadressen och kolla om de behöver hjälp. Lycka till.

    Lotta
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Amandaproperties

    Amandaproperties Ny medlem

    Blev medlem:
    2 oktober 2012
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej

    Amandaproperties behöver personal för kontors arbete , som är bosat i Torrevieja , har bra local kännedom tala svenska och spanska flytande , höra av er till mig álder har ingen betydelse ,
    maila till
    [email protected]
    ring 0034675345710
     

Dela sidan

Laddar...