Alternativ till Torrevieja?

myramis

Medlem
Håller på att leta efter mitt Spanienboende. Har absolut bestämt mig för Costa Blanca söder om Alicante och mest tittat på Torreviejas utkanter men kan nog tänka mig att bo en bit in i landet men har ingen erfarenhet därifrån. Max 30 min till havetmed bil, ej storstad utan mindre eller lantligt. Ngn som har användbara tips? Talar ingen spanska så inte helt isolerat.

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Du har ganska mànga byar runtom. De flesta har ganska mànga utlänningar och de flesta spanjorer här, pratar iaf lite Engelska.

San Miguel de Salinas
Montesinos
Torremendo
Benejuzar
Algorfa
San Fulgencio...
Finns ganska mànga och en fördel är att bostäder här kan bli mycket billiga.

Nya trådar

Back
Toppen